Halaman

Selasa, 29 Mac 2011

~Kerja~

Assalamu'alaikum Warahmatullah..
Selawat dan salam ke atas junjungan mulia nabi Muhammad sallahu'alaihissalam, ke atas kaum keluarganya, para sahabat, tabi' dan tabi'in..

Alhamdulillah, hari ini masih lagi diberi pinjaman usia dan semoga kita semua terus hidup dalam nikmat iman dan islam...

hmm... dah beberapa bulan, officially starting on 1 Dis 2010 aku berhenti kerja dari Cahaya Ummi yang tak berapa nak bercahaya..dan, walaupun my x-GB said -" sesiapa yang keluar dari CUIS ni sebenarnya keluar dari cahaya kepada gelapan"... namun, itu bukan urusan sesiapa untuk memjatuhkan hukuman mahupun mengklasifasikan orang lain...

Pada aku.. Alhamdulillah, aku menjadi lebih tenang dan semakin sehat apabila berada di dunia luar...walaupun aku masih tetap menjadi pemburu kerja, namun aku yakin rezeki Allah itu tetap ada untukku..cuma waktunya masih belum kunjung tiba... dan doaku juga tidak pernah kunjung malap untuk mendapat kerja seperti yang diingini... insyaAllah...bersangka baiklah pada Allah, dan jangan berputus harap 'Atikah...muga hati ummi segera menjadi senang dan tenang...

p/s: rezeki Allah tidak putus2 pada hambaNya sama ada melalui sedar atau tidak.. malahan, aku merasakan rezeki Allah itu turun kepadaku melalui jalan yang tidak pernah akuu fikirkan sebelum ini... masyaAllah..subhanallah..besarnya kurniaanMu terhadap hamba2mu...



~~kembara mencari CINTA (T_T)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~May I Help u, or Can U help Me?~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Siapa Saya~

Foto saya
semenyih, selangor darul ehsan, Malaysia
Servant of Allah,Full Timer Da'ei(insyaAllah),unexpected person,happy go lucky,outgoing,outspoken

~Meh masuk ehh...~