Halaman

Jumaat, 1 April 2011

~Aku Masih Di Sini~

Assalamu'alaikum Warahmatullah

Aku seorang pencari..
Mencari insan yang Allah ciptakan untuk hadir dalam hidupku setelah usia kematanganku..
Sama-sama berusaha memperbaiki diri untuk merebut syurga-NYA..

Aku seorang penunggu..
setia menanti saat yang mampu menggetarkan hati dan perasaanku..
yang membuatkan hatiku menjadi libang libu..dannn..


Aku seorang perindu...
yang terus merindui insan yang dikirimkan untukku..
merindui insan yang bakal membawaku ke syurga yang pasti
kerana aku yakin, Allah telah menciptakan pasangan untuk diriku..

namun, tika dan saat ini...
aku juga tidak berhenti berdoa, agar insan yang kucari itu adalah insan yang mampu menjaga ummi dan ayahku, yang bertanggungjawab ke atas keluarga kami semua dan yang mampu berdiri di atas kaki sendiri.. aku juga berdoa, agar insan yang kutunggu itu adalah insan yang mampu sama-sama membimbing menuju jalan Abadi..dan aku juga tidak pernah lupa berdoa, agar insan yang kurindui ini tidak jemu untuk berusaha memperbaiki diri menjadi insan yang akan kucintai selamanya kerana Allah..


~~kembara mencari CINTA (T_T)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~May I Help u, or Can U help Me?~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Siapa Saya~

Foto saya
semenyih, selangor darul ehsan, Malaysia
Servant of Allah,Full Timer Da'ei(insyaAllah),unexpected person,happy go lucky,outgoing,outspoken

~Meh masuk ehh...~