Halaman

Sabtu, 26 Mac 2011

~Yang diRindui~

Assalamu'alaikum warahamatullahi Wabarokatuh...
Selawat dan salam ke atas junjungan besar, Nabi Muhammad SAW, kaum keluarganya, para sahabat, para tabi' dan tabi'in...

ya, aku merinduinya... aku merindui saat itu.. aku merindui aktiviti itu.. dan aku sangat merindui untuk hadir dalam kelompok itu...aku sangat ingin menghadiri perbincangan itu..

tapii.............. aku masih tetap dan tidak berganjak hatta seinci pun untk ke situ...

dannn... rindu itu terus memekar dan terperosok di dasar hatiku... (T_T)

Semoga kita semua masih dan akan terus tetap berada di dalam nikmat iman dan islam..



~~kembara mencari CINTA (T_T)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~May I Help u, or Can U help Me?~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Siapa Saya~

Foto saya
semenyih, selangor darul ehsan, Malaysia
Servant of Allah,Full Timer Da'ei(insyaAllah),unexpected person,happy go lucky,outgoing,outspoken

~Meh masuk ehh...~