Halaman

Isnin, 20 Ogos 2007

dunia d hujung jari

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih Penyayang...
Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam.
selawat dan salam ke atas junjungan mulia, Muhammad Sallahu'alaihissalam, juga ke atas kaum keluarganya, para sahabat, para tabi' dan tabi'in.

alhamdulillah, angan2 yg terlalu lama tertangguh, kini dah menjelma...
moga kembara tidak lupa untuk meng'apdet' dan diberikan kelapangan masa tuk mencoretkan sesuatu di dunia blog ini.

segala coretan dan contengan di sini adalah kisah peribadi, coretan dan komentar kembara sendiri, dan artikel2 yang kembara rasa mampu memberikan sedikit pengisian dan ilmu buat kembara dan pembaca... ( ada ke org nak baca...??!! takpe, kembara akan baca...insyaAllah.. huhuhu...)
dan segala yang terkandung di blog ini tidak ada kaitan sama ada yang baru nak hidup,masih hidup, separa hidup, tak nak hidup, dan yang telah kembali (al-fatihah tuk mereka).

blog kembara juga menggunakan sepenuhnya penggunaan bahasa melayu... (klu ada tersasul base omputih tu, di maafkan.... cehhh....) . tetapi kembara tidak menghalang pembaca untuk memberi pandangan mahupun pendapat dan yg sewaktu dengannya dalam bahasa inggeris dan bahasa2 yg difahami oleh pembaca yg len dan kembara sendirik... huhuhu...
tatapi, kembara tidak bermaksud untuk berbahasa baku senantiasa... bergantung pada kembara dan suka hati kembaralah nak ape pun... asalkan bahasanya tetap difahami oleh wan dan atuk kembara... ehheheheee...

sekian, coretan kembara kali ini...
jazakallah, sudi membaca..
wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~May I Help u, or Can U help Me?~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Siapa Saya~

Foto saya
semenyih, selangor darul ehsan, Malaysia
Servant of Allah,Full Timer Da'ei(insyaAllah),unexpected person,happy go lucky,outgoing,outspoken

~Meh masuk ehh...~