Halaman

Ahad, 8 November 2009

~Weekend ku~

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarokatuh

hari Ahad, hari yg best..huhu...
Asalnya nak p sekolah,nak Update file sains anak2, nnt kalau dah takde, idaklah penin guru seterusnya nak mencari info.. tapi, sudahnya, saya n kak tikah tersidai aje di rumah.Makanya, sambunglah semula godek2 photoshop ni, sambil penin2kan pale.lame giler tak menggunakannya.. adess..sambil2 godek photoshop, terjumpa software2 yg lain..makanya cepat aje tangan nak mencuba..
~Everlasting luv wif eu~

~ni plak gegambo malam seblm raya di Jln TAR, xclude gambo ummi n ayah~

Untuk Software yg first, very limited template yg boleh dipilih..tak tau nape takleh nak add template yg dah dimuat turun.adakah template2 berkenaan diwajibkan di'store' di C Drive? sebabnye saya savekan ia kat E Drive..huhu...try error eh,kalau tak boleh kita wat len..
okiess.. sekian aktiviti yg senang di hujung minggu dari saya...

Disebabkan dedua software ni adalah freeware, makanya tak banyak yang boleh dilakukan. Tapi masih banyak yg boleh digodek-godekkan.. insyaAllah, time dah free nnt boleh la, sambil improve skills masak, sesambil develope skills cenggini..insyaAllah...



~~kembara mencari CINTA (T_T)~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~May I Help u, or Can U help Me?~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Siapa Saya~

Foto saya
semenyih, selangor darul ehsan, Malaysia
Servant of Allah,Full Timer Da'ei(insyaAllah),unexpected person,happy go lucky,outgoing,outspoken

~Meh masuk ehh...~